آلبوم فانتزی متحرک
البوم تصاویر عروسکی برای موبایل و کامپیوتر
تصاویر زیبا و جدید

سلام دوستان توی این روزا ی اخر تابستون تصمیم گرفتم برای بعضی مخاطبای خاص وبم

که همیشه پشت ما بودن و ما رو یاری کردن و ما خیلی دوسشون داریم یه پست مخصوص بذاریم .

رمز برای افراد خاص ارسال می شه و اونایی هم که فک می کنن باید توی این لیست باشن و فراموششون کردیم بگن

رمز هم برای بعضی ایمیل شد مثل ریحانه

so-105 so-10 

ادامه مطلب مورد نظر رمز دارد.
لطفا رمز عبور مربوط به مطلب را وارد کرده ، دکمه تایید را کلیک کنید.

این مطلب عمومی نیست پس درخواست ندینبی تقصیر


نظرات شما عزیزان:

negin
ساعت14:56---1 آذر 1392
رمز به من نمیدی گلم ؟:- ((:-
پاسخ:گلم این پست واسه همه نیست
واسه چند نفر خاصه


فاطمه $
ساعت11:00---26 مهر 1392
چرا نمیاد ادامه ی مطلب میگه رمز و نام کاربری می خواد چی کنم ؟؟؟؟؟؟؟ ) بیا وبم بگو
پاسخ:گلم اونجا باید اول قبلش عضو شی بعد از عضویت نام کاربری و رمزی رو که باش عضو شدی رو بزنی بعد میاد


فاطمه $
ساعت10:52---26 مهر 1392
سلام ستایش لطفا بیا و رمز رو بده و وبت خیلی خوشمله عاشقشم گلم@ };-
پاسخ:ستایش کیه ؟؟ این آلبوم مال دوستان است به همه رمز داده نمی شه


درسا
ساعت14:55---25 شهريور 1392
من که رمزو میزنم میگه غلطه
پاسخ:من رمزو بهت ندادم اخه !!!!!


نسترن
ساعت19:33---21 شهريور 1392
سلام عروسک ملوسک جونم من ندیده پسندیدم یعنی رمزی برای من ارسال نشد ولی ممنون
پاسخ:اه چه بد :-( دیگه نمی دونم چیکار.کنم


baran
ساعت11:01---19 شهريور 1392
عروسک من رمزو میزنم اما باز نمیکنه گلم تازه از مسافرت برگشتم ببخش نبودم
پاسخ:باز برات می فرستم


دخترک
ساعت19:53---18 شهريور 1392
منم عضوم اما رمز نرسید

عضوم به اسم دخترک ماهنشین
پاسخ:دوست گلم این پست برای چند نفر خاص . و رمز واسه ی همه اعلام نمی شه


عسل
ساعت20:07---17 شهريور 1392
عاشقتونم مرسی که رمز رو دادین قربونتون برم بوس بوس بوس بوس عسل فداتون شه}; -:):):):):)}; -
پاسخ:این چه حرفیه گلم . مممممممممممسی از نظرات


narjes
ساعت15:18---15 شهريور 1392
وای ختااااااااامن خیلی اینارودوس دالم عروسک جو ملوسک جون میشه رمزوبه منم بدید جبران میکنم
پاسخ:نرجس جان متاسفانه نه .. ممنون اومدی


narjes
ساعت12:30---15 شهريور 1392
سلام عزیزم منم میتونم رمزروداشته باشمخواهش.....:-( (

قول میدم جبرانش کنم
پاسخ:متاسفانه نه گلم ..ممنون اومدی


reyhane
ساعت23:44---14 شهريور 1392
واییی مرسی عزیزم که من رو قابل دونستی ولی مطمئنی که واسم ایمیل کردی اخه واسه من که چیزی نیومده!! بازم مرسیییی
پاسخ:این چه حرفیه گلم .. بازم می فرستمش


غزل
ساعت19:08---14 شهريور 1392
سلاممممممم مرسی که رمز دادین ...خیلی عکساتونو دوس داشتم...خیلی ممنون که بنر منو گذاشتین منم مال شما رو میذارم...باتشکر از جوجو و شوشو
پاسخ:ممممممممممممممرسی رفیق


نعیمه
ساعت18:04---14 شهريور 1392
وایی خیلی خوشجل بودن

من خوشگلاشو واسه موبایلم میذارم
پاسخ:مممممممررررسی اومدی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





برچسب:, :: 17:28 :: نويسنده : عروسک و ملوسک

درباره وبلاگ

سلام دوستان ... از همه ی صفحات وبلاگ بازدید کنید و یا اگر دنبال تصویر خاصی هستید به قسمت موضوعات برید ... در صورت تمایل نظراتتونو اعلام کنید ............ ایمیل وبلاگ :albumdoll@yahoo.com
آخرین مطالب
نويسندگان


<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 138
تعداد نظرات : 2088
تعداد آنلاین : 1

......بنر وبلاگ ما ........

albumdoll.loxblog.com ...تصاویر فانتزی و جدید

...... بنر وبلاگ شما ......

¢lï¢k

http://mahdyeh1378.mihanblog.com